luni, 21 noiembrie 2011

Roxiiii.

            Roxiiii, tu eşti următoarea :-”.
            Fato, nici nu ştiu cu ce să încep. Eşti o persoană cu adevărat specială pentru mine. Tu eşti cea cu care râd cu lacrimi de Radu când o enervează pe Teo. O da =))
            Pfoai, în fiecare marţi, odată la 2 săptămâni noi două, Samsung Galaxy S şi 8 GB pentru noi două =)) <3.
            Roxi, dacă ai şti cât îmi place să discut cu tine despre … orice. Ştiu că eşti printre prietenii mei cărora pot să le spun absolut orice. Şi asta apreciez foarte, foarte mult. În ziua de azi, foarte puţine persoane mai sunt ca tine … sau ca ceilalţi speciali ai mei.
            Ce mi-a plăcut să te enervez azi cu Csonghy , Csonghy, Csonghy =)) Să şti că a fost intenţionat. Şi sunt mândră de asta ! :)))
             Ce mă bucur că ai vrut să vi din Satu Mare la liceu nostru …
             Şi apreciez foarte, foarte mult că ai spus că dacă vreau să mă duc în Satu Mare tu mereu o să mă primeşti la tine. Asta da dovată de prietenie <3. Nu multe persoane au face asta…
              Vineri mergem la concert ! :))) iar o să o înebunim pe Teo până la concert şi o săptămână după :-j .

Eşti grozavă, sis.

 

 

Pasageră în trenul timpului. Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo