luni, 21 noiembrie 2011

Pety.


                        Petyşor >:d< . A durat ceva ca să ajung să scriu şi despre tine dar mai bine mai târziu decât niciodată.
                        Din câte îmi amintesc ne-am cunoscut la concertul Susţine-ţi cauza Ska-nk în studio.
                         După am început să vorbim pe facebook, după pe mess şi ai ajuns aşa o persoană foarte importantă pentru mine .
                          Tu eşti persoana căreia pot să îi spun absolut orice. Şi chiar apreciez asta , să şti.
                         Blonducule , cine s-ar fi aşteptat ca să devenim prieteni aşa buni ? Eh, ciudat.
                         Tu, acela care îi faci geloşi pe toţi iubiţii :)) Nu că nu ar avea motive da mnah, asta îi partea a doua.
                         Îmi place aşa tare să vin la concertele F-nails. Dooh, cui nu-i place ? Mă rog, nu asta contează.
                          Big, big, big, big, big hug >:d< :-”
                         Cum era : „Salut, x !” după un pupic pe obraz şi o super îmbrăţişare sufocantă :))) . Heh, măcar a meritat ! Dah, cui îi pasă părerea celorlalţi :-j
                          Mulţumesc de pană :-” Adică, puteai să spui şi nu şi totuşi nu ai zis. Şi asta apreciez…
                          Tu eşti persoana care nu bea, nu fumează şi încearcă şi pe cei din jurul său să îi urmeze exemplu. Ceea ce e cam rar în ziua de azi.
                           Eşti cel mai tare ! :*

Te iubesc, măi, blonducule !
Blonducu meu

            
 

Pasageră în trenul timpului. Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo