joi, 20 octombrie 2011

Teo .



                        Teo . Nu-mi vine să cred că am ajuns cu rândul dedicaţiilor mele scrise pentru prietenii apropiaţi la tine.
                         Tu eşti persoana care este mereu alături de mine… indiferent ce s-ar întâmpla. Şi ştiu că asta a fost, este şi va fi mereu aşa.
                         Când ne-am întâlnit prima dată, nu credeam că o să fim chiar aşa apropiate. Mă aşteptam să fim doar colege, să vorbim doar strictul necesar, nimic mai mult. M-am înşelat însă. Am ajuns să te cunosc, să ajung să ţin la tine ca la o soră.
                         Fotografa mea mică şi talentată <3. Tu eşti aia de care râd câteodată [ mai tot timpul ] . Iui, tu cu ochelarii tăi adorabili, cu zâmbetul atât de drăguţ şi cu păru tău atât de … ciudat ? :))))) Ador „chestiile” de lângă faţă :-”.
                        Ador felul cum te îmbraci. Ador cum râzi. Ador cum faci ca o pisică [ :-” ]. Te ador pe tine.
                        Micuţa mea rockeriţă >:d< . Melodiile pe care le asculţi sunt genială. Deşi îmi place faţa ta când îţi zic că îs urâte. Defapt, sunt geniale ! La fel şi tricoul acela cu Iron Maiden pe care o să ţi-l fur ! La fel şi pana de chitară de la ghiozdan ! :)))
                         Deşi ştiu că e foarte scurt, sper să îţi placă. Iar la final, vreau să mai şti ceva.

Prietenia ta înseamnă mai mult decât ţi-ai putea imagina pentru mine.
Te iubesc.

 

Pasageră în trenul timpului. Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo